FAQs
Ja, u kunt het artikel retourneren als het beschadigd is of niet werkt zoals beschreven. Neem gewoon contact met ons op binnen 14 dagen na ontvangst van het product en u krijgt een passende oplossing of een 100% geld-terug garantie. U kunt contact met ons opnemen via de Contactpagina of door ons een bericht te sturen.
U ontvangt direct na het plaatsen van uw bestelling een ontvangstbewijs. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een volgnummer. U kunt dit nummer op elk gewenst moment gebruiken om de status van uw bestelling te controleren op de pagina Bestelling volgen.
Ja, we bieden een kwaliteitsgarantie voor al onze producten. Als u niet tevreden bent met het product of als u beschadigingen aantreft, neem dan onmiddellijk contact met ons op en we zullen ons best doen om het probleem op te lossen en u tevredenheid te garanderen.
U kunt per e-mail contact met ons opnemen en dan doen wij ons best om dezelfde dag nog een reactie te geven!
Ja, we bieden een volledige terugbetaling als u niet tevreden bent met het product. Neem gewoon contact met ons op en wij regelen het voor u. Mocht u een andere oplossing wensen, valt dit te bespreken.
Om op onze website te bestellen, selecteert u een product of kijkt u in een van onze categorieën en klikt u op de knop 'Nu kopen'. Vul vervolgens uw verzend- en factureringsgegevens in. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk naar je verzonden. Betaling is beveiligd met Paypal, Mastercard, Visa, AMEX en iDeal.